Over niet-weten

Bij de totstandkoming van mijn boek legde ik studenten, docenten, leidinggevenden en collega’s de vraag voor wat niet-weten voor hen betekent. Hieronder enkele antwoorden. Over niet-weten Dans Chris Hazelbach, lerarenopleider aan de CALO Hogeschool Windesheim zegt dat...

Jezelf verbinden met complexiteit

Naar aanleiding van een gesprek met Ad Molenaars over de Kracht van niet-weten, d.d. 6 februari 2015 We ontmoeten elkaar in een café in Den Bosch. Ik ken Ad als een schoolleider die voortdurend de verbinding zoekt met mensen en hen ruimte laat om samen mooi onderwijs...

Inge Essing: Mijn journey naar het leidinggeven van het niet-weten

Door: Inge Essing, teamleider Raayland College 30 november 2014   Ik wil de hersenspinsels die door mijn hoofd gaan met deze zoektocht in kaart brengen, dus vanaf nu ga ik mijn journey bijhouden. Naar aanleiding van de lead and learn 2-daagse blijven de volgende...